DANS OCH KATT ...

Asså min granne har en underbar liten kattuunge som är kring 29veckor eller nått ^^
Den är så jävla söt och den tror typ att den bor hos mig :O Värsta söt men vill inte ha en liten katt som springer in i mitt hus utan att jag vet det hahha!  Den satt i mitt fönster nyss och glodde på mig med sina vackra små gröna ögonz.. Ska ta en bild nån dag och visa.  Iaf.. Nog om katter! Jag ska faktist köpa ett marsvin. Jag måste ta bort mina råtter. FUUCK! Dem bråkar för mkt och måste rensa buren 3 gr i vecken med ett marsvin bara 1 gång. Jag vet att ni kmr komentera typ: Orka byta bort sina djur mot nått annat.. Jag gör inte detutan jag kan inte sköta råttor lika bra längre. Dem är svårare att ta hand om. Så det som ska göras är: 

*  AVLUSA RÅTTOR
*  FIXA NY BUR ( DEN GAMLA ÄR MINDRE )
*  FÅ MÅNADSPENG...
*  SKAFFA HÖ
*  TÄNKA PÅ ETT MARSVINSNAMN TILL EN HONA OCH EN HANE? ( KOMENTERA VAD NI TYCKER ) :)

Och blogga ahah! Har varit på dansen också ju.. Vi lärde oss ett steg som typ Ettor gör. Några i gruppen ba.. Vi gör det Mikkan.. Våran lärare ba okej :):):) Det SÖG...
Älsk er! Pusshej!

Psst!.. Långt inlägg va? :O :) (  NÖJD HAHAH )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Godmorgon! Sovit gott?

2009-09-15 @ 09:25:16
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

design kostar 200 men inte gratisdesignerna

2009-09-15 @ 12:33:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

klicka på min meny design och välj gratis desgin..så står det där

2009-09-15 @ 14:24:52
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0